Chevy TrailBlazer, TrailBlazer SS and GMC Envoy Forum banner

Schemat okablowania wzmacniacza/głośników Bose

1 reading
161K views 24 replies 19 participants last post by  Ravalli Surfer  
#1 ·
Szukałem tego tematu i nic nie znalazłem. Myślałem, że już to widziałem, ale może było to połączone z innym postem. Szukam schematu okablowania wchodzącego do złącza wzmacniacza Bose. Chciałbym go użyć do podłączenia wyjścia głośnikowego, aby zasilić sygnałem wzmacniacz z rynku wtórnego. Wiem, że to nie jest najczystszy sposób ze względu na cieńsze okablowanie, ale nie chce mi się na razie bawić z drzwiami, poza wymianą głośników.

Potrzebne mi są więc przewody przednich i tylnych drzwi. Również przewody głośników wysokotonowych, chyba że rozdzielają się one z przednich drzwi gdzieś z przodu.
 
#2 ·
Więc potrzebne mi są kable do przednich i tylnych drzwi. Również kable do głośników wysokotonowych, chyba że rozdzielają się one z przednich drzwi gdzieś z przodu.
Głośniki wysokotonowe mają własne obwody.

Jeśli szukasz sygnału do podłączenia subwoofera, preferowane są wyjścia z przednich drzwi.
 

Attachments

#9 ·
07 ss sub

Głośniki wysokotonowe są na własnych obwodach.

Jeśli szukasz sygnału do podłączenia subwoofera, preferowane są wyjścia z przednich drzwi.
hi czy przewody głośnikowe midbasowe z przednich drzwi są najlepsze do podłączenia? Mam zwrotnicę z wejściem o niskiej impedancji, którą zamierzam podłączyć ze standardowego wzmacniacza Bose do mojej zwrotnicy, a następnie do wzmacniacza dla mojego subwoofera. Czy przewody głośnikowe z tylnych drzwi nie działałyby tak dobrze, czy też nie ma znaczenia, których przewodów głośnikowych użyję do wejścia o niskiej impedancji, ponieważ używam zwrotnicy? Jeśli możesz pomóc, bardzo dziękuję.
 
#5 ·
Chyba nie byłem wystarczająco precyzyjny. Chciałem uruchomić wzmacniacz aftermarketowy dla przednich i tylnych głośników. Zamiast pociągnąć nowy przewód do głośników, chciałem poprowadzić wyjście wzmacniacza aftermarketowego przez fabryczne okablowanie do drzwi, omijając wzmacniacz bose.
Nie zamierzam tego robić, dopóki/jeśli nie wymienię fabrycznych głośników, ale to może pomóc komuś innemu.
 
#6 ·
Dostępność złączy Delphi

Dostępność złączy DELPHI

Znalazłem dziś tę stronę, nazywa się Mouser Electronics i mają prawie każdy konektor GM Delphi, jaki istnieje. Gniazda, wtyczki, zaciski, narzędzia itp. Mieli wszystko, czego potrzebowałem.

Mouser.com jeśli znasz numer części, którego potrzebujesz, po prostu użyj opcji wyszukiwania. Mają rozsądną wysyłkę i wygląda na to, że mają szybką dostawę. I bez minimalnego zamówienia

Mam nadzieję, że to pomoże i mam nadzieję, że dodałem ten link we właściwym miejscu.
 
#16 ·
Instalacja JVC kw-avx810 w GMC Envoy 2003

Kupiłem właśnie JVC kw-avx810 online i chcę je zainstalować w GMC Envoy 2003 z istniejącym radiem Bose z AMP i onstar.

Kupiłem właśnie podstawową wiązkę przewodów do podłączenia przewodów, ale jestem trochę zdezorientowany. Ponieważ radio OEM ma 2 gniazda z tyłu, a wiązka, którą kupiłem, ma tylko 1 złącze 12- lub 14-pinowe (duże), co powinienem zrobić z małą szpilką? Nie chcę zachowywać dzwonków ani onstar. Chcę tylko zainstalować radio aftermarket i podłączyć je do istniejącego AMP. Jeśli chcecie, mogę przesłać zdjęcia w obu złączach.

Jeśli to możliwe, potrzebowałbym również schematów okablowania lub czegokolwiek, co pomoże mi podłączyć to urządzenie. Nie chcę wydawać 100-150 $ idąc do profesjonalisty.

:thx:thx:thx
 
#18 ·
Mam 03 TB, ma głośniki fabryczne Boss, więc zakładam, że ma wzmacniacz. Mam aftermarket h/u i chcę go używać z moim aftermarketowym wzmacniaczem do zasilania subwoofera. Czy powinienem używać fabrycznego wzmacniacza do fabrycznych głośników, czy mogę użyć innego wzmacniacza z rynku wtórnego do zasilania fabrycznych głośników, aż dostanę nowe? Czy ktoś może mnie przez to poprowadzić? Przeczytałem cały post/wątki i nie widzę żadnych schematów okablowania ani schematów dla 03 tb ltz. Proszę o pomoc. Jestem zagubiony.
 
#20 ·
Czy mogę całkowicie usunąć fabryczny wzmacniacz i po prostu zainstalować nową jednostkę centralną, interfejs, elementy sterowania w kierownicy, moje nowe głośniki we wszystkich drzwiach zasilane przez jeden wzmacniacz i mój subwoofer zasilany z drugiego wzmacniacza, ze kondensatorem?
Naprawdę nie wiem od czego zacząć i czy mogę usunąć fabryczny wzmacniacz bez utraty jakichkolwiek niezbędnych funkcji.
 
#22 ·
Czy mogę całkowicie wyeliminować fabryczny wzmacniacz i po prostu zainstalować nową jednostkę centralną, interfejs, elementy sterowania na kierownicy, moje nowe głośniki we wszystkich drzwiach zasilane przez jeden wzmacniacz i mój subwoofer zasilany z drugiego wzmacniacza, ze kondensatorem?
Naprawdę nie wiem od czego zacząć i czy mogę wyeliminować fabryczny wzmacniacz bez utraty jakichkolwiek niezbędnych funkcji.
Chciałbym również wiedzieć, czy jest to możliwe. Wymieniłem już HU na jednostkę Pioneer i oba zestawy głośników drzwiowych, a dźwięk z głośników będzie pojawiał się i znikał od czasu do czasu z lewej strony na prawą i z przodu do tyłu. Użyłem interfejsu Metra do podłączenia fabrycznej wiązki do HU i użyłem fabrycznego okablowania do głośników z adapterami Metra. Jestem przekonany, że nie jest to problem z okablowaniem/uziemieniem, więc chciałbym ominąć lub odłączyć wzmacniacz Bose. Wszelkie informacje byłyby bardzo mile widziane.
 
#21 · (Edited)
instalacja subwoofera i wzmacniacza z rynku wtórnego

Czy ktoś ma schemat okablowania radia 05 Bose? Instaluję wzmacniacz i subwoofer z rynku wtórnego, po prostu chcę wiedzieć, który przewód do pilota radia i najlepsze przewody głośnikowe do podłączenia wyjścia RCA hi lo. Wolałbym zrobić wszystko za radiem, a nie w skrzynce bezpieczników, chyba że mogę skorzystać z fabrycznego wzmacniacza Bose, który moim zdaniem znajduje się pod tylnym siedzeniem w Trailblazerach. Wszelka pomoc byłaby mile widziana

dzięki
 
#25 ·
Czy zdajesz sobie sprawę, że rozmawiasz z postem, który został opublikowany ponad 12 lat temu?

Ten facet jest prawdopodobnie martwy od ostatniej epoki lodowcowej ........................

Jeśli chcesz opublikować adres e-mail - a jesteś początkującym i w ogóle - jest to ryzykowne dla każdego, kto nie ma na ciebie historii....