Chevy TrailBlazer, TrailBlazer SS and GMC Envoy Forum banner

Bedradingsschema voor Bose versterker/luidsprekers

161K views 24 replies 19 participants last post by  Ravalli Surfer  
#1 ·
Ik heb naar dit onderwerp gezocht en kwam met lege handen. Ik dacht dat ik dit al eerder had gezien, maar misschien was het vermengd met een andere post. Ik ben op zoek naar het bedradingsschema dat in de Bose-versterkeraansluiting gaat. Ik wil het gebruiken om de luidsprekeruitgang aan te boren om het signaal van een aftermarket-versterker te voeden. Ik weet dat dit niet de schoonste manier is vanwege de dunnere bedrading, maar ik heb er op dit moment geen zin in om met de deuren te knoeien, behalve met het vervangen van de luidsprekers.

Dus de draden die ik specifiek nodig heb, zijn de voor- en achterdeur. Ook de tweeterdraden, tenzij ze ergens vooraan van de voordeuren worden gesplitst.

#2 ·
Dus de draden die ik specifiek nodig heb, zijn voor- en achterdeur. Ook de tweeterdraden, tenzij ze ergens vooraan van de voordeuren splitsen.
De tweeters hebben hun eigen circuits.

Als je op zoek bent naar een signaal om een sub aan te sluiten, hebben de voorportieruitgangen de voorkeur.

Attachments

#9 ·
07 ss sub

De tweeters zitten op hun eigen circuits.

Als je op zoek bent naar een signaal om een sub aan te sluiten, hebben de uitgangen van de voordeuren de voorkeur.
hi zijn de midbass-luidsprekerdraden van de voordeur het beste om op aan te sluiten? Ik heb een crossover met een lage Z-ingang die ik ga aansluiten van de standaard Bose-versterker naar mijn crossover en vervolgens naar mijn versterker voor mijn sub. Zouden de luidsprekerdraden van de achterdeur niet zo goed werken, of maakt het niet uit welke luidsprekerdraden ik gebruik voor de lage Z-ingang, aangezien ik een crossover gebruik? Als je kunt helpen, heel erg bedankt.

#5 ·
Ik denk dat ik niet specifiek genoeg was. Wat ik wilde doen was een aftermarket versterker aansluiten op de voor- en achterluidsprekers. In plaats van nieuwe bedrading naar de luidsprekers te trekken, wilde ik de output van de aftermarket versterker door de fabrieksbedrading in de deuren laten lopen, de bose versterker omzeilend.
Ik ga het pas doen als ik de fabrieks luidsprekers vervang, maar dit kan iemand anders misschien helpen.

#6 ·
Beschikbaarheid van Delphi-connectoren

BESCHIKBAARHEID VAN DELPHI-CONNECTOREN

Ik heb vandaag deze site gevonden, het heet Mouser Electronics en ze hebben zo ongeveer elke GM Delphi-connector die er is. Sockets, stekkers, terminals, gereedschap, etc. Ze hadden alles wat ik nodig had.

Mouser.com als je het onderdeelnummer weet dat je nodig hebt, gebruik dan gewoon de zoekoptie. Ze hebben redelijke verzendkosten en het lijkt erop dat ze snel leveren. En geen minimale bestelling

Ik hoop dat dit helpt, en ik hoop dat ik deze link op de juiste plaats heb toegevoegd.

#16 ·
JVC kw-avx810 installatie in GMC Envoy 2003

Ik heb net een JVC kw-avx810 online gekocht en wil deze installeren in een GMC Envoy 2003 met een bestaande Bose Radio met AMP en onstar.

Ik heb net de basis bedradingsharnas gekocht om draden aan te sluiten, maar ik ben een beetje in de war. Omdat de OEM-radio 2 aansluitingen aan de achterkant heeft en de harnas die ik heb gekocht slechts 1 12- of 14-pins connector (grote) heeft, wat moet ik doen met het kleine pin-ding? Ik wil de chimes of onstar niet behouden. Ik wil gewoon de aftermarket radio installeren en deze aansluiten op de bestaande AMP. Als jullie willen, kan ik de foto's in beide connectoren uploaden.

Ook indien mogelijk, zou ik de bedradingsschema's nodig hebben of wat dan ook dat me helpt dit ding te bedraden. Ik wil geen 100-150 $ uitgeven door naar een professional te gaan.

:thx:thx:thx

#18 ·
Ik heb 03 TB, heeft Boss factory speakers, dus ik neem aan dat hij de versterker heeft. Ik heb een aftermarket h/u en wil deze gebruiken met mijn aftermarket versterker om mijn sub aan te sturen. Moet ik de fabrieksversterker gebruiken voor de fabriekspeakers, of kan ik een andere aftermarket versterker gebruiken om de fabriekspeakers aan te sturen totdat ik nieuwe krijg? Kan iemand me hierbij helpen? Ik heb de hele post/threads gelezen en zie geen bedradingsschema's of schema's voor 03 tb ltz. Help me alsjeblieft. Ik ben de weg kwijt.

#20 ·
Kan ik de fabrieksversterker helemaal verwijderen en gewoon een nieuwe head unit, interface, stuurwielbediening, mijn nieuwe speakers in alle deuren die door één versterker worden aangestuurd, en mijn sub die door de andere versterker wordt aangestuurd, met een condensator installeren?
Ik weet niet echt waar ik moet beginnen, en of ik de fabrieksversterker kan verwijderen zonder noodzakelijke functies te verliezen.

#22 ·
Kan ik de fabrieksversterker helemaal elimineren en gewoon een nieuwe head unit, interface, stuurwielbediening, mijn nieuwe luidsprekers in alle deuren die door één versterker worden aangestuurd, en mijn subwoofer die door de andere versterker wordt aangestuurd, met een condensator installeren?
Ik weet niet echt waar ik moet beginnen, en of ik de fabrieksversterker kan elimineren zonder noodzakelijke functies te verliezen.
Ik wil ook graag weten of dit mogelijk is. Ik heb de HU al vervangen door een Pioneer-unit en beide sets deurluidsprekers, en het geluid van de luidsprekers komt en gaat af en toe van de linkerkant naar de rechterkant en van voor naar achter. Ik heb een Metra-interface gebruikt om de fabrieksbedrading op de HU aan te sluiten en de fabrieksbedrading voor de luidsprekers met Metra-adapters gebruikt. Ik ben ervan overtuigd dat dit geen bedradings-/aardingsprobleem is, dus ik wil de Bose-versterker omzeilen of loskoppelen. Alle informatie zou zeer gewaardeerd worden.

#21 · (Edited)
installatie aftermarket sub en versterker

heeft iemand een bedradingsschema voor een 05 Bose radio? Ik installeer een aftermarket versterker en sub, wil gewoon weten welke draad voor de radio remote en de beste luidsprekerdraden om RCA hi lo output aan te sluiten. Ik zou alles liever achter de radio doen in plaats van de zekeringkast of tenzij ik de fabrieks Bose versterker kan aftappen die zich volgens mij onder de achterbank van de Trailblazers bevindt. alle hulp zou worden gewaardeerd

dank

#25 ·
Realiseer je je dat je tegen een bericht praat dat meer dan 12 jaar geleden is geplaatst?

Deze man is waarschijnlijk dood van de laatste ijstijd ........................

Als je een e-mailadres wilt plaatsen --- en je bent een beginner en alles --- is dat riskant voor iedereen die geen staat van dienst van je heeft....