Chevy TrailBlazer, TrailBlazer SS and GMC Envoy Forum banner
Status
Not open for further replies.
1 - 4 of 6 Posts

· Registered
2006 chevy trailblazer_ss_ls
2,374 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Greetings,

I would like to propose a little contest.

I would like to design a new Chapter Crest and something for some decals I'd like to plan for our chapter.

I would like to see at least 3 submissions for both the crest and the decal and we'll all vote on them. Winning submissions will then become our crest and decal.

The designer of the winning items will get a pair of the chapter decals for your Trailvoy (in the color you request) paid for and shipped to you, by me.

The Crest has to meet these minimum requirements:
- Must have the Canadian flag somewhere in it.
- Must have Trailvoy silhouettes somewhere in it. (kinda like this crest Example clicky)
- Must have "Eastern Canada Chapter" & "Trailvoy.com" somewhere in it.

The decal has to meet these minimum requirements:
- Must have the Canadian flag somewhere in it.
- Must have "Eastern Canada Chapter" & "Trailvoy.com" somewhere in it.
- Must have a place where we can place the words "Member", "Chapter V.P.", "Chapter President", "Provincial Rep."
Here's some examples -> Examples clicky.

Email me your submissions (include your trailvoy.com nick!!) at
-> [email protected] and I'll post them up to be voted on.

Cheers! :thumbsup:

+++

Salutations,

Je voudrais proposer un petit concours.

Je voudrais concevoir une nouvelle crête de chapitre et des collants pour notre chapitre.

Je voudrais voir au moins 3 soumissions pour la crête et le collant pour qu'on vote sur eux. Les soumissions gagnante deviendront alors notre crête et collant.

Le concepteur des articles obtiendra une paire de collant de chapitre pour votre Trailvoy (dans la couleur vous demande) payé et posté à vous, par moi.

La crête doit répondre à ces exigences minimum :
- Doit avoir le Drapeau Canadien quelque part dans lui.
- Doit avoir des silhouettes de Trailvoy quelque part dans lui. (un peu comme cette crête Exemple clicky )
- Doit avoir le "Eastern Canada Chapter" et "Trailvoy.com" quelque part dans lui.

Le collant doit répondre à ces exigences minimum :
- Doit avoir le Drapeau Canadien quelque part dans lui.
- Doit avoir le "Eastern Canada Chapter" et "Trailvoy.com" quelque part dans lui.
- Doit avoir un endroit où nous pouvons placer les mots "Member", "Chapter V.P.", "Chapter President", "Provincial Rep." (voici quelques exemples - > Exemples clicky.

Envoyez-moi vos soumissions (incluez votre nom sur trailvoy.com!!) à
-> [email protected] je vais les placer ici pour voter dessus.

Cheers!! :thumbsup:

1 - 4 of 6 Posts
Status
Not open for further replies.