Ik heb een paar North Face-shirts en misschien een rugzak --- ik herinner me niet veel over rugzakken en heb er eigenlijk nog nooit een nodig gehad, maar op de een of andere manier bezit ik er een - ergens - ergens ... (misschien een kast)
Maar --- over je zoektocht naar iets dat ik nog nooit heb gezien, heb gewenst te zien of wilde bezitten voor de sociale statusmogelijkheden - want het is tenslotte ---> gewoon weer een Chevy Avalanche --- EEN ANDER voertuig waarvoor ik geen liefde of spijt betuig als ze allemaal terugkeren naar de aarde van waar ze werden gedolven.
Maar in de geest van het zijn van de eerlijke persoon waarvoor ik beroemd ben --- heb ik wat onderzoek voor je gedaan (en mij, zei hij, nogal terneergeslagen) over zo'n geest van de auto-truckwereld: de North Face Edition van --- het is gewoon een truck ...
2003 CHEVROLET TRAILBLAZER .... Voor 2003 biedt de Chevy TrailBlazer de North Face Edition aan - voor het eerst geïntroduceerd op de Chevy Avalanche vorig jaar - en een Vortec 5300 5.3L V8-motor wordt aangeboden op de TrailBlazer EXT als optie. Beide bieden een ongeëvenaarde combinatie van kracht, vermogen en hightech precisie, verpakt in een ontwerp dat de gepatenteerde Chevy Truck-robuustheid oproept.
Het North Face Edition-pakket, verkrijgbaar in zowel twee- als vierwielaangedreven TrailBlazer- en TrailBlazer EXT-modellen, biedt functies zoals carrosseriebekleding in lagere accentkleuren, buitenspiegels in carrosseriekleur, dagrijverlichting, een bagagerek op de achterklep, koplampsproeiers, B-stijl-badges en zelfs een waslijn. (ik hier: Yuppers!....)
Dat is een geweldig punt voor mij --- ik wil met mijn North Face naar de kreek rijden om mijn kleren op een paar platte rotsen te slaan ... (even wachten) ... en ze (nog steeds wachten?) aan de INGEBOUWDE WASLIJN hangen! Whoop-ty-poo!
Je moet het voor de hand liggende vragen --- nee?/ja?/uhuh? Heeft het ook een lingerierrek?
Het interieur biedt unieke "The North Face"-stoelen, mesh-kaartzakken, regensensoren, achterklepverlichting, een opbergruimte onder de vloer, heavy-duty vloer-/vrachtmatten, een verstelbare bagageplank met een tafel (alleen EXT-model) en The North Face-duffeltassen en -deken.
Verschillende andere functies zijn vereist om het North Face Edition-pakket te krijgen, waaronder blackwall-banden, beschermplaten (4WD-modellen), een sperdifferentieel en verwarmde stoelen.
Dit najaar biedt de TrailBlazer EXT een optionele Vortec 5300 5.3L V8 aan - de eerste Vortec V8 met een aluminium blok. Hij levert 290 pk en 325 lb-ft koppel.
Dat betekent dat een goed uitgeruste TrailBlazer EXT tot 7.200 pond kan trekken.
De nieuwe V8 voegt zich bij de Vortec 4200 4.2L I6, die geavanceerde technologie combineert met de bewezen balans van een inline-zescilindermotor om vermogen en soepelheid te bieden, terwijl hij tegelijkertijd een uitstekende brandstofefficiëntie biedt.
Zowel de Vortec 4200 als de aluminium Vortec 5300 V8 zijn gekoppeld aan GM's beproefde Hydra-Matic 4L60-E vierversnellingsautomaat.
Schijfremmen met vierwielventilatie (ABS) zijn standaard op de TrailBlazer en TrailBlazer EXT, evenals airbags in twee fasen voor de voorstoelen en driepuntsgordels voor alle zitplaatsen (inclusief de middelste achterkant).
Zij-airbags voor de voorstoelen zijn ook beschikbaar.
Het LATCH-systeem (Lower Anchors and Tethers for Children) is in 2003 ook toegevoegd aan de TrailBlazer EXT (achterbank, buitenboordposities).
Mijn vrouw en ik zijn in een verhitte discussie over hoe lang een kind moreel en wettelijk in de Lower Anchors and Tethers for Children kan worden gelaten --- ik zeg: tenminste tot het moment dat de nieuwsgierige mensen van Child Welfare Services aanbellen ................... ze zegt: 1 uur --- tenzij de buitentemperatuur boven de 100 °F is en alle ramen omhoog zijn gedraaid, EN DAN is het 45 minuten ---> top!
Oh --- ja --- veel succes met je eenhoornjacht.